Polityka jakości
Polityka jakości
Załącznik do Zarządzenia Nr 45/2017 Starosty Kołobrzeskiego z dnia 8 września 2017 r.
Realizując ustawowe zadania Powiatu Kołobrzeskiego, wszyscy pracownicy Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu stwarzają dogodne warunki i przyjazny klimat celem realizacji tych zadań.
Nadrzędnym celem Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu jest zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i zgodnej z przepisami prawnymi, obsługi interesanta. Starostwo realizuje powyższe cele w oparciu o następujące zasady:
- Doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych obsługi interesanta, poprzez przyjazną, sprawną i profesjonalną obsługę administracyjną.
- Podnoszenie świadomości o służebnej roli Starostwa oraz uzupełnianie i doskonalenie kwalifikacji i umiejętności pracowników.
- Stałe uwzględnianie w pracy Starostwa oczekiwań i wniosków interesanta, m.in. poprzez monitorowanie zadowolenia interesantów, badanie i analizowanie potrzeb mieszkańców.
- Tworzenie i dbałość o pozytywny wizerunek Starostwa.
- Zapewnienie i doskonalenie właściwego i skutecznego systemu przepływu informacji o sposobie załatwiania spraw w Starostwie.
- Niniejsza Polityka Jakości jest naszą deklaracją na rzecz Interesantów.
- Kierownictwo Starostwa gwarantuje realizację Polityki Jakości poprzez jej komunikowanie i systematyczne szkolenia pracowników w zakresie jakości.
Jest jednocześnie zobowiązaniem do ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2015-10 w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu.
email: m.wisniewski@powiat.kolobrzeg.pl tel.:94 354 76 18 wew. 155 fax: 94 354 46 42 , w dniu: 10‑10‑2017 14:27:50
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|