ZUDP - narady koordynacyjne


Informacja w sprawie narad w roku 2020 - ZUDP

13‑01‑2020 13:15:57

GN.6631.1.2020.MP                                        
Na podstawie art. 28b ust. 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (t.j Dz.U. z 2019 r. poz. 725) informujemy, że narady koordynacyjne w roku 2020 odbywać się będą w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu, Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Gryfitów 4-6, pokój nr 18 w godz. od 8.00 do 15.30 według stałego harmonogramu w poniżej przedstawionych terminach:

Terminy:
miesiąc: dni:
styczeń 7, 14, 21, 28,
luty 4, 11, 18, 25,
marzec 3, 10, 17, 24, 31,
kwiecień 7, 14, 21, 28, 
maj 5, 12, 19, 26,
czerwiec 2, 9, 16, 23, 30,
lipiec 7, 14, 21, 28,
sierpień 4, 11, 18, 25,
wrzesień 1, 8, 15, 22, 29,
październik 6, 13, 20, 27,
listopad 3, 10, 17, 24,
grudzień 1, 8, 15, 22, 29,

Wymiana opinii i uwag zespołów koordynacyjnych odbywać się będzie równolegle w formie uzgodnień elektronicznych, a także posiedzeń w dotychczasowej tradycyjnej formie.

Udzielenie dostępu do usługi elektronicznej koordynacji dokumentacji projektowej odbywa się bezpłatnie po złożeniu przez podmiot zainteresowany stosownego wniosku (którego wzór można pobrać ze strony tut. starostwa https://kolobrzeski.webewid.pl w zakładce „pobierz dokumenty” – po kliknięciu ikony „pobierz wniosek ZUDP”).

Mając na uwadze zapisy art. 28b ust.5 w/w ustawy - terminy rozpatrywania wniosków o uzgodnienie dokumentacji projektowej realizowane będą zgodnie z zasadą wykorzystania najbliższego terminu narady koordynacyjnej wg podanego w/w harmonogramu. Ze względów technicznych (t.j. konieczności skanowania dokumentów lub pozyskiwania plików cyfrowych, przekazania stosownych informacji i dokumentów do zespołów koordynacyjnych oraz wystosowania stosownych zawiadomień do przedstawicieli poszczególnych branż, a także umożliwienia zapoznania się ze zgromadzoną dokumentacją techniczną przez podmioty realizujące uzgodnienia w postaci cyfrowej) – skompletowane i opłacone wnioski o uzgodnienie dokumentacji projektowej w postaci analogowej składane w terminie krótszym niż 3 dni robocze przed datą najbliższej narady koordynacyjnej (licząc od daty wpływu wniosku wraz z kompletną dokumentacją i opłatą administracyjną) – mogą zostać przekierowane do rozpatrzenia w kolejnym terminie wynikającym z ustalonego wyżej harmonogramu.

W związku z tym – w celu przyspieszenia procesu koordynacyjnego zachęcamy projektantów i inwestorów do przekazywania wraz z wnioskiem o uzgodnienie dokumentacji projektowej materiałów w postaci cyfrowej (preferowane dokumenty i wydruki map w formacie .pdf, treść projektowana w formacie .dxf v.2000) bezpośrednio na adres zudp@powiat.kolobrzeg.pl

Propozycje usytuowania projektowanych inwestycji przedstawione na planach sytuacyjnych, a także zestawienia tematów do uzgodnień dostępne będą do wglądu podmiotów zainteresowanych w formie cyfrowej (dla uzgodnień dokonywanych elektronicznie – poprzez dostęp do aktualnych informacji oraz dokumentów cyfrowych on-line w postaci internetowego portalu usług działającego w trybie 24/7), jak również w formie analogowej – w wyznaczonym w/w harmonogramem terminach w siedzibie tut. Wydziału (dla podmiotów nie mających możliwości dokonywania uzgodnień internetowych - z wykorzystaniem nowoczesnych środków i narzędzi informatycznych zapewnianych przez tut. Urząd).

Mając na uwadze usprawnienie procesów koordynacyjnych związanych z koniecznością  oceny wymogu obecności osobistej przedstawicieli branż koordynujących projekty w postaci analogowej - informujemy, że istnieje możliwość okresowego przekazywania przez obsługę tut. Starostwa wykazu tematów oczekujących na uzgodnienie w postaci zawiadomienia wysyłanego na wskazany przez podmiot zainteresowany adres poczty elektronicznej – po wyrażeniu pisemnej zgody, o której mowa w art. 28bb, ust. 1 w/w ustawy).

Informujemy ponadto, że na podstawie art. 28ba, ust. 1 w/w ustawy - nieobecność na naradzie koordynacyjnej podmiotu należycie zawiadomionego o jej miejscu i terminie nie stanowi przeszkody do jej przeprowadzenia, gdyż przyjmuje się, że podmiot taki nie składa zastrzeżeń do usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marek Wiśniewski
email: m.wisniewski@powiat.kolobrzeg.pl tel.:94 354 76 18 wew. 155 fax: 94 354 46 42
, w dniu:  13‑01‑2020 13:02:27
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marek Wiśniewski
email: m.wisniewski@powiat.kolobrzeg.pl tel.:94 354 76 18 wew. 155 fax: 94 354 46 42
, w dniu:  13‑01‑2020 13:02:27
Data ostatniej aktualizacji:
13‑01‑2020 13:57:07
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive