BRP.152.1.2023 Petycja sprawie zwiększenia świadomości prawnej dotyczącej transplantacji wśród lokalnej społeczności
 27‑02‑2023 11:52:12 
 BRP.152.00002.2022 Petycja dotyczy w sprawie wolności i głosu i swobody wypowiedzi poprzez media w publikatorach
 22‑11‑2022 13:34:49 
 BRP.152.00003.2022 Petycja w sprawie przebudowy – modernizacji drogi powiatowej Rościęcino-Rzesznikowo, która przebiega przez miejscowość Białokury
 12‑12‑2022 14:34:03 
 BRP.152.00001.2022 Petycja dotyczy budowy chodnika przy ul. Mołtowskiej w Gościnie
 07‑11‑2022 13:13:09 
 BRP.152.00001.2021 Petycja dotyczy obniżenia stawek opłat rocznych za 1 m2 powierzchni pasa drogowego drogi powiatowej, zajętego przez rzut poziomy urządzeń infrastruktury telekomunikacyjnej.
 16‑06‑2021 14:44:28 
 BRP.152.00001.2020 Petycja dotycząca zapowiadanych przez Rząd RP masowych szczepień na chorobę COVID-19, wywoływaną przez wirusa SARS-CoV-2, wzywająca Radę do rozpatrzenia niniejszej petycji i pilnego przyjęcia uchwały
 21‑12‑2020 14:01:39 
 BRP.152.00001.2019 Wprowadzenie Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów zgodnie z zaleceniami CBA
 01‑08‑2019 13:34:49 
 - data złożenia petycji: 31.07.2019 r.,
- podmiot wnoszący petycję: CASUS NOSTER Kancelaria Radcy Prawnego Konrad Cezary Łakomy,
- przedmiot petycji: wprowadzenie w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów zgodnie z zaleceniami Centralnego Biura Antykorupcyjnego,
- przewidywany termin załatwienia petycji: art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 870).- petycja powinna być rozpatrzona bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia jej złożenia - do 29.10.2019 r.
- informacja o sposobie załatwienia petycji: udzielono odpowiedzi na petycję w dniu 07.11.2019 r.
 Liczba pobrań 
  Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
 Petycja BRP.152.00002.2019 - skan petycji
 16‑10‑2019 12:43:17 
 BRP.152.00002.2019 Dokonanie analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb interesantów w zakresie płatności bezgotówkowych
 16‑10‑2019 12:39:54 
 - data złożenia petycji: 15.10.2019 r.,
- podmiot wnoszący petycję: Fundacja Rozwoju ObrotuBezgotówkowego, ul. Kruczkowskiego 4b lok. 13, 00-412 Warszawa,
- przedmiot petycji: dokonanie analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb interesantów w zakresie płatności bezgotówkowych,
- przewidywany termin załatwienia petycji: art. 10 ust. 1ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (t.j. Dz. U. z 2018 r.poz. 870) - petycja powinna być rozpatrzona bez zbędnej zwłoki,jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia jej złożenia - do 13.01.2020 r.,
- informacja o sposobie załatwienia petycji: udzielono odpowiedzi na petycję w dniu 04.12.2019 r.
 Liczba pobrań 
  Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
 Petycja BRP.152.00001.2019 - skan petycji
 01‑08‑2019 13:37:27 
 
 
  
 