Petycje

Petycje

Petycja może być złożona przez osobę fizyczną, osobę prawną, jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną lub grupę tych podmiotów, zwaną dalej „podmiotem wnoszącym petycję”, do organu władzy publicznej, a także do organizacji lub instytucji społecznej w związku z wykonywanymi przez nią zadaniami zleconymi z zakresu administracji publicznej.

Zasady składania i rozpatrywania petycji oraz sposób postępowania organów w sprawach dotyczących petycji określa Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach - Dz.U. 2018 poz. 870 - pełna treść ustawy opublikowana na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych Sejmu RP

BRP.152.00001.2019 Wprowadzenie Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów zgodnie z zaleceniami CBA

01‑08‑2019 13:34:49
  • data złożenia petycji: 31.07.2019 r.,
  • podmiot wnoszący petycję: CASUS NOSTER Kancelaria Radcy Prawnego Konrad Cezary Łakomy,
  • przedmiot petycji: wprowadzenie w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów zgodnie z zaleceniami Centralnego Biura Antykorupcyjnego,
  • przewidywany termin załatwienia petycji: art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 870).- petycja powinna być rozpatrzona bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia jej złożenia - do 29.10.2019 r.
  • informacja o sposobie załatwienia petycji: udzielono odpowiedzi na petycję w dniu 07.11.2019 r.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Petycja BRP.152.00002.2019 - skan petycji

16‑10‑2019 12:43:17
Dokumenty:
Plik pdf Petycja BRP.152.00002.2019 - skan petycji.pdf
16‑10‑2019 12:43:32
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
626KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Odpowiedź na petycję BRP.152.2.2019.pdf
04‑12‑2019 13:49:31
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
459KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

BRP.152.00002.2019 Dokonanie analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb interesantów w zakresie płatności bezgotówkowych

16‑10‑2019 12:39:54
  • data złożenia petycji: 15.10.2019 r.,
  • podmiot wnoszący petycję: Fundacja Rozwoju ObrotuBezgotówkowego, ul. Kruczkowskiego 4b lok. 13, 00-412 Warszawa,
  • przedmiot petycji: dokonanie analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb interesantów w zakresie płatności bezgotówkowych,
  • przewidywany termin załatwienia petycji: art. 10 ust. 1ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (t.j. Dz. U. z 2018 r.poz. 870) - petycja powinna być rozpatrzona bez zbędnej zwłoki,jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia jej złożenia - do 13.01.2020 r.,
  • informacja o sposobie załatwienia petycji:  udzielono odpowiedzi na petycję w dniu 04.12.2019 r.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Petycja BRP.152.00001.2019 - skan petycji

01‑08‑2019 13:37:27
Dokumenty:
Plik pdf Petycja BRP.152.00001.2019 skan_petycji.pdf
01‑08‑2019 13:38:04
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
52KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf odpowiedź na petycję BRP.152.00001.2019.pdf
08‑11‑2019 07:19:10
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,9MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

BRP.152.00001.2015 Wszczęcie kontroli w zakresie prawidłowości wykonywania badań technicznych

18‑11‑2015 12:09:54
  • data złożenia petycji: 16.11.2015 r.,
  • podmiot wnoszący petycję: Kancelaria Prawna "Świeca i Wspólnicy" sp.k reprezentowana przez komplementariusza: radcę prawnego Jacka Świecę,
  • przedmiot petycji: wszczęcie kontroli w zakresie prawidłowości wykonywania badań technicznych w przypadku pojazdów marek Volkswagen, Seat, Audi, Skoda i Porsche wyposażonych w silnik o zapłonie samoczynnym,
  • przewidywany termin załatwienia petycji: art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z dnia 5 września 2014 r.) - petycja powinna być rozpatrzona bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia jej złożenia - do 16.02.2016 r.
  • informacja o sposobie załatwienia petycji: udzielono odpowiedzi na petycję w dniu 20.01.2016 r.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
114KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
568KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 17 Numer strony: 1  2  
Informacja wytworzona przez:
Marek Wiśniewski , w dniu:  01‑10‑2015 19:15:51
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marek Wiśniewski
email: m.wisniewski@powiat.kolobrzeg.pl tel.:94 354 76 18 wew. 155 fax: 94 354 46 42
, w dniu:  01‑10‑2015 19:15:51
Data ostatniej aktualizacji:
05‑03‑2024 09:48:05
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie